Senin, 02 Desember 2013

HANYA BERBAGI PENGALAMAN

Assalamualaikum Abah Raffi. Saya Redzuan dari Melaka, Malaysia nomor PK 320. Saya sebenarnya ingin berbagi pengalaman hasil dari saran yang abah pernah berikan pada saya dulu. Saya ingin membeberkan cerita saya ini ke anggota yang lain tapi tak tahu caranya agar cerita saya ini dibeberkan ke ruang Padepokan Al-Kaafii ini. Sekitar setahun lepas, saya ada berkonsultansi dgn abah raffi untuk bagaimana mendapatkan rezeki untuk urusan majlis perkahwinan saudara perempuan saya. Abah telah memberi saran agar saya mengamalkan asma Al-Lathif. Alhamdulillah, saya bisa mendapatkan rezeki untuk urusan majlis tersebut dan berjalan lancar. Saya juga turut mengamalkan ayat rezeki Nabi Isa (Surah Al-Maidah), Robbana anzil alaina…. untuk kelancaran rezeki. dan Alhamdulillah, apa yang diharapkan selalu berhasil. Ini juga merupakan petunjuk yang saya dapatkan dari situs abah. Moga Abah terus mencurahkan ilmu untuk membantu sesama kita. Moga ALLAH memudahkan urusan abah dunia dan akhirat..Dan nasihat kepada anggota yang lain, belajarlah ilmu dengan berguru…InsyaALLAH akan selamat dan bermanfaat.